RECOPILACIÓ BREVA DE LAS MATERIAS QVE LO AVTOR TROBA DE INTERÉS EN LO REFERENT A JARDINS I PAISATGES, ENTRE ALTRES CVRIOSITATS

diumenge, 27 de gener del 2013

SA POBLA A GRÀCIA




 
n altra any, els foguerons de Sant Sant Antoni de Sa Pobla s'han celebrat al barri de Gràcia de Barcelona

Com cada any, una setmana després de la festa a Sa Poble.
Així, gent de Mallorca, poden viatjar  a Barcelona...

...per repetir :o)



També surten els dracs i dimonis,


 gegants i bastoners,

...no falten els trabucaires i els castellers




Si. Ja sé. 
Em falta la foto menjant carn a la brasa i sobrassada...
...o faig fotos o menjo!
;o)
Tingueu bona setmana


13 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Bon profit, doncs! ja veig que has menjat bé!

I els fotos són molt maques, m'ho hauré d'apuntar per una altre any!

Mari-Pi-R ha dit...

Buen reportaje, ya me gustaría a mi poder comer pan con sobrassada, no te puedes imaginar como me gusta.
Me ha gustado el canto, me ha recordado algo parecido el canto folclore de aquí.
Un abrazo

novesflors ha dit...

Moltes gràcies pel regalet. Ja me l'he guardat al blog, a la columna de la dreta on diu: "Flors que m'han regalat" (hi tinc regals diversos) :):):)

Joana ha dit...

M'has fet pensat amb les ensaimades de sobrassada.Delicioses!
Bona setmana també per a tu Fra!

Emily ha dit...

Unes bones fotos per una bona nit :)
Millor en B/N ;)
Si encara volto per aqui, l'any que va pa amb sobrassada.

fra miquel ha dit...

Gràcies CARME. Tot i que la festa s'ha massificat una mica, a mi m'agrada veure-la.
L'any que bé, si vols, ens trobem a la Virreina :o)
B7s

Es curioso, MARI-PI, cómo en lugares tan distantes se pueden encontrar cantos parecidos... Y es que en el fondo todos somos humanos, y en algo nos parecemos...
Besos

De res NOVESFLORS. El poema de l'Estellés m'ha fet recordar aquesta foto que vaig fer fa gaire bé dos anys.
Petons

Si Oi? JOANA? he he
A mi la sobrassada m'agrada calenta i amb un poc de mel per sobre ...
Abraçada

Queda anotat, EMILY. Jo porto la mel per posar per sobre de la sobrassada calenta :)
Més que B/N en sèpia. He fet proves i m'agrada més el sèpia... :o)
B7s

Paz Juan ha dit...

Jajaja. Disfrute la comida que nosotros disfrutamos sus fantásticas fotos.

Un abrazo, pater.

Unknown ha dit...

M'agraden moltíssim les fotos en color sèpia. Gràcies pel reportatge! :)

PS ha dit...

Anava a dir-te que la sobrassada amb mel és boníssima, però veig que ja coneixes aquest plaer illemc.

M´agrada que es conservin encara aquestes tradicions populars, aquí i allà.Una vegada vaig viure una festa major a Sineu i la jota se m´enduia les cames.

molt bon reportatge!

fra miquel ha dit...

Gràcies PAÍS.
Em sembla que demà mateix em compro un bon tall de sobrassada :o)
De mel ja en tinc...
B7s

Baruk ha dit...

Com cada any, una festa màgica que fa sentir dins teu la força ancestral.

No et vaig veure i mira que vaig mirar!

El proper any espero no te m’escapis...he,he

el paseante ha dit...

Doncs jo aquella nit la recordo en color, però ja veig que va ser en blanc i negre. M'he de fer revisar la vista com més aviat millor.

fra miquel ha dit...

BARUK, Jo també vaig mirar de trobar-te ;o)
L'any que ve ens fem un truc.
Petó

PASEANTE, per això no cal que vagis a revisar-te la vista.
Tot i que cada any és el mateix... dimonis, trabucaires, bastoners, castellers...no puc resistir la temptació de fer fotos. Aquest any volia que fossin una mica diferents, tot i que el que passava era el mateix de cada any.
En B/N es veuen altres coses que el color distreu.
Una abraçada